Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Wysyłka

W PROBIKES.COM.PL możesz skorzystać z następujących formy dostawy:

- Kurier DPD
- Kurier DPD - Odbiór w punkcie
- InPost Paczkomaty 24/7 
- Geis Parcel paleta (dotyczy wysyłki Wahoo Kickr Bike)
- Dostawa sklepu - dostawa tego samego dnia ! (dla wybranego obszaru),

Jakie są koszty dostawy?

Koszt dostawy sklepu - dostawa tego samego dnia to tylko 30 zł !
Oferujemy DARMOWA DOSTAWĘ każdego zamówienia od 100,00 zł (wyjątkiem jest dostawa sklepu - tego samego dnia)

Dostawa w Krakowie i okolicach Dostawa sklepu
Oferujemy dostawę tego samego dnia dla zamówień złożonych przed godzina 13:00!
Zamów do godziny 13:00 wybierz opcję dostawa sklepu - dostawa tego samego dnia.
Dostawy realizujemy do godziny 16 (wyjątkiem jest duża ilość zamówień wtedy czas dostawy może być dłuższy)
Nie widzisz opcji dostawy tego samego dnia a mieszkasz blisko naszej siedziby? Nic straconego! Zadzwoń do nas.
Sprawdzimy odległość i zadecydujemy indywidualnie o dostawie tego samego dnia !

Wysyłka w Polsce kurier DPD
zamówienie poniżej 100 zł - koszt 20 zł
zamówienie poniżej 100 zł za pobraniem - koszt 25 zł
zamówienie od 100 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 100 zł za pobraniem - koszt 0 zł

Wysyłka w Polsce kurier DPD - Odbiór w punkcie
zamówienie poniżej 50 zł - koszt 20 zł
zamówienie poniżej 50 zł za pobraniem - koszt 25 zł
zamówienie od 50 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 50 zł za pobraniem - koszt 0 zł

DPD śledzenie przesyłki

Wysyłka w Polsce InPost Paczkomaty 24/7 
zamówienie poniżej 50 zł - koszt 14,1 zł
zamówienie poniżej 50 zł za pobraniem - koszt 16,09 zł
zamówienie od 50 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 50 zł za pobraniem - koszt 0 zł

InPost śledzenie paczki

Wysyłka w Polsce Geis Parcel
zamówienie od 100 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 100 zł za pobraniem - brak usługi

Geis Parcel śledzenie przesyłki | geis.pl

<br>
W jakich godzinach doręczacie przesyłki?

Kurierzy  dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?

W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

Co jeśli przesyłka kurierska opóźnia się?

Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 12 357 12 07 lub korzystając ze śledzenia przesyłki z panelu klienta na naszej stronie.

UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zaufane Opinie IdoSell
4.97 / 5.00 287 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-09
Bardzo szybka realizacja
2024-12-09
Bardzo szybka realizacja zamówienia, dziękuję!
pixelpixel