Wysyłka
W PROBIKES.COM.PL możesz skorzystać z następujących formy dostawy:
- Kurier DPD
- Kurier DPD - Odbiór w punkcie
- InPost Paczkomaty 24/7
- Geis Parcel paleta (dotyczy wysyłki Wahoo Kickr Bike)
- Dostawa sklepu - dostawa tego samego dnia ! (dla wybranego obszaru),
Jakie są koszty dostawy?
Koszt dostawy sklepu - dostawa tego samego dnia to tylko 30 zł !
Oferujemy DARMOWA DOSTAWĘ każdego zamówienia od 100,00 zł (wyjątkiem jest dostawa sklepu - tego samego dnia)
Dostawa w Krakowie i okolicach Dostawa sklepu
Oferujemy dostawę tego samego dnia dla zamówień złożonych przed godzina 13:00!
Zamów do godziny 13:00 wybierz opcję dostawa sklepu - dostawa tego samego dnia.
Dostawy realizujemy do godziny 16 (wyjątkiem jest duża ilość zamówień wtedy czas dostawy może być dłuższy)
Nie widzisz opcji dostawy tego samego dnia a mieszkasz blisko naszej siedziby? Nic straconego! Zadzwoń do nas.
Sprawdzimy odległość i zadecydujemy indywidualnie o dostawie tego samego dnia !
Wysyłka w Polsce kurier DPD
zamówienie poniżej 100 zł - koszt 20 zł
zamówienie poniżej 100 zł za pobraniem - koszt 25 zł
zamówienie od 100 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 100 zł za pobraniem - koszt 0 zł
Wysyłka w Polsce kurier DPD - Odbiór w punkcie
zamówienie poniżej 50 zł - koszt 20 zł
zamówienie poniżej 50 zł za pobraniem - koszt 25 zł
zamówienie od 50 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 50 zł za pobraniem - koszt 0 zł
Wysyłka w Polsce InPost Paczkomaty 24/7
zamówienie poniżej 50 zł - koszt 14,1 zł
zamówienie poniżej 50 zł za pobraniem - koszt 16,09 zł
zamówienie od 50 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 50 zł za pobraniem - koszt 0 zł
Wysyłka w Polsce Geis Parcel
zamówienie od 100 zł - koszt 0 zł
zamówienie od 100 zł za pobraniem - brak usługi
Geis Parcel śledzenie przesyłki | geis.pl
<br>
W jakich godzinach doręczacie przesyłki?
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.
Czy kurier zadzwoni przed doręczeniem przesyłki?
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
Co jeśli przesyłka kurierska opóźnia się?
Najprościej skontaktować się z firmą kurierską i podać numer przesyłki. Interweniować można też w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. +48 12 357 12 07 lub korzystając ze śledzenia przesyłki z panelu klienta na naszej stronie.
UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.